Tvořte obsah, který prodává

Tvořte obsah, který prodává

Mnoho lidí umí skvěle prodávat naživo při osobním kontaktu. Dokáží zaujmout, srozumitelně představit svou nabídku jak laikům, tak lidem kteří už se vyznají. Dobrý obchodník přesvědčí k nákupu i poradí. A prodá to tak, že zákazník odchází spokojený a s úsměvem. Občas...
Zbytečné chyby, které vás mohou stát čas i peníze

Zbytečné chyby, které vás mohou stát čas i peníze

Dnes se budu věnovat tématům, s nimiž se v praxi často setkávám. Jsou to zcela zbytečné chyby, které vás mohou stát přinejmenším čas, případně peníze nebo pár zklamaných zákazníků.  Nepromyšlené aktivity Jeden můj zákazník, kterému jsem dělal webové stránky, se...
Data jako klíč k úspěšnému marketingu

Data jako klíč k úspěšnému marketingu

Toto téma asi není moc sexy, ale je důležité. A podceňované. Alespoň v mém okolí. Mnoho lidí se věnuje rozvoji stránek, práci se sociálními sítěmi, mají spuštěné reklamy a vymýšlí další a další aktivity na internetu i mimo něj, ale nijak je nevyhodnocují. Dělají to...
Na umění se chodí do galerie. Ne k vám na web.

Na umění se chodí do galerie. Ne k vám na web.

Dneska opráším takzvaný „content first“ přístup. Tedy to, že obsah má být na webu a e-shopu na prvním místě. Jak s oblibou často říkám – dobře udělaný web nebo e-shop musí fungovat i když by byl černobílý, ale s dobře vytvořenou strukturou, texty, fotkami a s...
HR marketing

HR marketing

HR marketing nebo-li tvorba kvalitní značky společnosti směrem k uchazečům o zaměstnání je znovuoživeným tématem posledních měsíců. Nedostatek vhodných kandidátů v některých segmentech na trhu práce je silným podnětem k zamyšlení zejména pro firmy, které se mu dříve...

Jak probíhá spolupráce s marketérem?

Většina lidí si umí představit, jak asi bude probíhat spolupráce s grafikem nebo programátorem. Co ale čekat od spolupráce s marketérem a jak taková spolupráce probíhá mnoho lidí neví. A tak jsem se rozhodl to krátce popsat v tomto článku. Kdo je to vlastně marketér?...
B2B marketing – víte, jak na něj?

B2B marketing – víte, jak na něj?

Pokud vaším zákazníkem není konečný spotřebitel, ale společnost, která dále přeprodává vaše produkty nebo služby, měl by tomu také odpovídat váš přístup k marketingu. V tomto článku se podíváme na to, v čem je potřeba dělat marketing pro sektor B2B odlišně....

Proč mám rád inbound marketing?

S termínem inbound marketing jsem se poprvé setkal někdy před dvěma lety na zahraničních webech. Od té doby se stává stále populárnější i u nás. Jedná se vlastně o koncepční vytváření neplacených zdrojů návštěvnosti. Zjednodušeně by se dalo říct, že inbound marketing...

Krizová komunikace je také marketing

Není to tak dávno, co český internet a média zaplavila „šokující zpráva“ o křehčeném mase z pořadu Romana Vaňka Peklo na talíři. Video má k dnešnímu dni téměř 2 miliony shlédnutí a vyvolalo bouřlivou reakci lidí s veřejným lynčem obchodního řetězce Albert...
Správa firemní on-line propagace? Jednoduše!

Správa firemní on-line propagace? Jednoduše!

Internet je lemován dlouhou řadou pomníčků v podobě osamocených aktualit na firemních stránkách, které hlásají s pětiletým zpožděním slavnostní spuštění nových stránek. Od té doby se totiž nikdo nedostal k tomu uveřejnit sebemenší novinku. Být na internetu, to není...
Chtějte více než logo!

Chtějte více než logo!

Firemní logo Logo je základní vizuální prvek Vaš firmy. Na jeho tvorbu je potřeba klást vysoké nároky. Bude vás doprovázet mnoho let Vašeho podnikání. Změna loga se děje velmi zřídka a většinou doprovází změny ve firmě (vstup nového vlastníka, rozšíření či změnu oboru...