Velkou výhodou redakčního systému WordPress je velká nabídka různých placených či volně dostupných doplňků a rozšíření pomocí kterých lze snadno implementovat do stránek nové funkce. Nejsem velkým příznivcem přehnaného používání pluginů na každou maličkost - čím méně...
Kariéra
Jak psát texty na web?
Zákazníci se mně opakovaně ptají, jak si mají tvořit texty pro svůj web s redakčním systémem, e-shop, či blog. Je potřeba je psát nějak speciálně? Jak to udělat aby byly texty vhodné i pro vyhledávače? Je potřeba dodržovat nějaká pravidla? Rozhodl jsem se tedy...
Kdy oslovit agenturu a kdy nezávislého profesionála?
Rád bych tímto článkem přispěl k snazšímu rozhodnutí zákazníků, zda oslovit při zadávání zakázky agenturu nebo zda vybírat mezi nezávislými profesionály. Článek jsem psal se zaměřením na obor ve kterém se pohybuji. Tj reklama, grafika a webdesign. Hned na úvod nabízím...
WordPress napadený hackery – co dělat?
V poslední době sleduji větší míru napadení nezabezpečených webů na redakčním systému WordPress (ale i Joomla) hackery. Obrací se na mně pak majitelé těchto webů se žádostí o vyléčení a uvedení zpět do původního stavu. Protože je vždy prevence lepší než náprava,...
Věděli jste, že existuje 13 druhů grafiků?
Co si představujete pod pojmem grafik? Pro někoho je to člověk, který Vám vytvoří vizitku a pro jiného zase člověk, který navrhuje internetové stránky. Pro dalšího člověk upravující fotografie. Víte, že grafiků je více druhů? Že každý má svou specializaci? Pod...
Webdesign: Chci aby se tam lidé vyznali…
Proč je spousta webů nepřehledná, nelíbí se nám? Proč zmateně rolujeme nahoru a dolů, klikáme z odkazu na odkaz? Proč brzy odcházíme rozladěni, že nemůžeme nic najít? V několika bodech shrnu základní pravidla, které je vhodné dodržovat a mít na paměti nejen při tvorbě...
Jak od grafika dostat to, co skutečně chcete?
Jak zadávat práci? Jakým způsobem eliminovat nedorozumění? Jak ušetřit? Dvacet minut vašeho času může rozhodnout o celé zakázce. Drtivá většina nespokojenosti zákazníka s výsledným návrhem vzniká kvůli nejasnému nebo nepřesnému zadání. Umíte správně zadávat zakázku?...
Chtějte více než logo!
Firemní logo Logo je základní vizuální prvek Vaš firmy. Na jeho tvorbu je potřeba klást vysoké nároky. Bude vás doprovázet mnoho let Vašeho podnikání. Změna loga se děje velmi zřídka a většinou doprovází změny ve firmě (vstup nového vlastníka, rozšíření či změnu oboru...