Jak na grafiku, když se musí šetřit?

Jak na grafiku, když se musí šetřit?

Čas od času nastanou situace, kdy je potřeba hlídat investice obzvláště pečlivě. Namátkou – start podnikání, startup, pořádání jednorázové akce, dobročinné aktivity a podobně. Pokud jednou z položek v nákladech je i základní vizuální styl a tvorba webu/ů, můžete...
Věděli jste, že existuje 13 druhů grafiků?

Věděli jste, že existuje 13 druhů grafiků?

Co si představujete pod pojmem grafik? Pro někoho je to člověk, který Vám vytvoří vizitku a pro jiného zase člověk, který navrhuje internetové stránky. Pro dalšího člověk upravující fotografie. Víte, že grafiků je více druhů? Že každý má svou specializaci? Pod...
Webdesign: Chci aby se tam lidé vyznali…

Webdesign: Chci aby se tam lidé vyznali…

Proč je spousta webů nepřehledná, nelíbí se nám? Proč zmateně rolujeme nahoru a dolů, klikáme z odkazu na odkaz? Proč brzy odcházíme rozladěni, že nemůžeme nic najít? V několika bodech shrnu základní pravidla, které je vhodné dodržovat a mít na paměti nejen při tvorbě...
Jak od grafika dostat to, co skutečně chcete?

Jak od grafika dostat to, co skutečně chcete?

Jak zadávat práci? Jakým způsobem eliminovat nedorozumění? Jak ušetřit? Dvacet minut vašeho času může rozhodnout o celé zakázce. Drtivá většina nespokojenosti zákazníka s výsledným návrhem vzniká kvůli nejasnému nebo nepřesnému zadání. Umíte správně zadávat zakázku?...
Chtějte více než logo!

Chtějte více než logo!

Firemní logo Logo je základní vizuální prvek Vaš firmy. Na jeho tvorbu je potřeba klást vysoké nároky. Bude vás doprovázet mnoho let Vašeho podnikání. Změna loga se děje velmi zřídka a většinou doprovází změny ve firmě (vstup nového vlastníka, rozšíření či změnu oboru...