Zbytečné chyby, které vás mohou stát čas i peníze

Zbytečné chyby, které vás mohou stát čas i peníze

Dnes se budu věnovat tématům, s nimiž se v praxi často setkávám. Jsou to zcela zbytečné chyby, které vás mohou stát přinejmenším čas, případně peníze nebo pár zklamaných zákazníků.  Nepromyšlené aktivity Jeden můj zákazník, kterému jsem dělal webové stránky, se...
Správa firemní on-line propagace? Jednoduše!

Správa firemní on-line propagace? Jednoduše!

Internet je lemován dlouhou řadou pomníčků v podobě osamocených aktualit na firemních stránkách, které hlásají s pětiletým zpožděním slavnostní spuštění nových stránek. Od té doby se totiž nikdo nedostal k tomu uveřejnit sebemenší novinku. Být na internetu, to není...
Jak na grafiku, když se musí šetřit?

Jak na grafiku, když se musí šetřit?

Čas od času nastanou situace, kdy je potřeba hlídat investice obzvláště pečlivě. Namátkou – start podnikání, startup, pořádání jednorázové akce, dobročinné aktivity a podobně. Pokud jednou z položek v nákladech je i základní vizuální styl a tvorba webu/ů, můžete...
Jak používám myšlenkové mapy

Jak používám myšlenkové mapy

Delší čas jsem ignoroval pochvalné články o myšlenkových mapách – nevěděl jsem, co si pod tím termínem představit a některé jejich příliš kreativní ztvárnění mne spíše odradily od dalšího pátrání po tom o co vlastně jde. No a jak to bývá, oklikou jsem se k nim...
Kdy oslovit agenturu a kdy nezávislého profesionála?

Kdy oslovit agenturu a kdy nezávislého profesionála?

Rád bych tímto článkem přispěl k snazšímu rozhodnutí zákazníků, zda oslovit při zadávání zakázky agenturu nebo zda vybírat mezi nezávislými profesionály. Článek jsem psal se zaměřením na obor ve kterém se pohybuji. Tj reklama, grafika a webdesign. Hned na úvod nabízím...
Jak od grafika dostat to, co skutečně chcete?

Jak od grafika dostat to, co skutečně chcete?

Jak zadávat práci? Jakým způsobem eliminovat nedorozumění? Jak ušetřit? Dvacet minut vašeho času může rozhodnout o celé zakázce. Drtivá většina nespokojenosti zákazníka s výsledným návrhem vzniká kvůli nejasnému nebo nepřesnému zadání. Umíte správně zadávat zakázku?...