Postarám se o to, abyste byli
pro své zákazníky dohledatelní a důvěryhodní
Svěřte mi do péče tvorbu a rozvoj svého webu i e-shopu. Pomůžu vám růst.
Z vlastního podnikání a díky spolupráci se stovkami klientů vím, co funguje a co ne. Málokdy končí mé zakázky na tvorbu e-shopu nebo webu jen u jeho vytvoření. Pomáhám klientům pak také s jejich rozběhnutím a následným marketingem.
Umím srozumitelně představit současné možnosti marketingu na internetu a vybrat ty nejvhodnější pro váš projekt. Společně zmapujeme cestu nového zákazníka, nastavíme marketingové cíle a vybereme správné komunikační kanály. Pracuju efektivně. Není mým cílem utratit vám co nejvíc peněz.
Mnoho podnikatelů má po letech ve svém oboru už profesní slepotu. Mnohdy dělají i spoustu let ze setrvačnosti dokola ty stejné marketingové aktivity – a třeba už ani neví proč.
Díky nezaujatému pohledu zvenčí vám mohu poskytnout zpětnou vazbu a přinést inspiraci k vylepšení. Za dobu svého podnikání jsem si vytvořil síť spolehlivých kolegů na které se můžu obrátit s úkoly, které přímo nedělám. Ať už je to SEO nebo PPC reklamy. Vím co je potřeba udělat, spoustu toho umím sám a na zbytek znám lidi, kteří nám s tím pomohou.
Pomohu najít cestu
k vašim zákazníkům
Dobře se orientuji
v džungli digitálního světa
Jsem samostatný
nemusíte mně hlídat
Co neumím, deleguji
ověřeným kolegům
Vše měřím a vyhodnocuji
abychom měli zpětnou vazbu
Férová spolupráce
a win-win je mým cílem

Poznámka: Jsou i věci, se kterými vám nepomohu. Nechci pracovat na projektech, které jsou nemorální, neetické, politické, ezoterické nebo jakkoliv náboženské.
Martin Rakušan
provozovatel e-shopu s granulemi pro psy, krmivy pro kočky a chovatelskými potřebami
S Honzou spolupracuji již přes 3 roky a za tu dobu si dovolím říct, že kromě obchodních partnerů se z nás stali i přátelé. Honza se podílí na všech mých projektech ať už ze strany tvorby webových stránek, grafických návrhů, reklamních materiálů nebo marketingových konzultací. Vždy perfektně reaguje, je ochoten se se mnou potkat i osobně, zkonzultovat mé nápady a dát tomu jasný směr a strategii. Oceňuji především to, že i když jsem pro něho spíše menší a nezajímavý zákazník, je vůči mě loajální, vždy jsme schopni individuálně se domluvit na ceně a je tu pro mě vždy, když potřebuji. Pokud hledáte dlouhodobého partnera pro správu webů a marketingových strategií, už nemusíte.
Více doporučení spokojených zákazníků si můžete přečíst v sekci Reference.
Máte zájem o spolupráci? Napište mi.
Nejnovější články o marketingu
Lze dělat online marketing dobře i svépomocí?
V záplavě informací na internetu se zdá, že pro úspěch v online světě je nutné si najít schopnou agenturu nebo freelancera, kteří vám pomohou v té digitální džungli uspět. Že k úspěchu vede cesta pouze zapojením profesionálů v nejrůznějších nových oborech, jako je SEO...
Na umění se chodí do galerie. Ne k vám na web.
Dneska opráším takzvaný „content first“ přístup. Tedy to, že obsah má být na webu a e-shopu na prvním místě. Jak s oblibou často říkám - dobře udělaný web nebo e-shop musí fungovat i když by byl černobílý, ale s dobře vytvořenou strukturou, texty, fotkami a s...
Jak si zvýšit důvěryhodnost na internetu a neodradit zákazníky?
Jste pro své zákazníky důvěryhodní? Zkoušeli jste se na sebe podívat jejich očima? Co se o vás na internetu mohou dozvědět a jak to na ně může působit? Když k vám nebudou mít důvěru, půjdou jinam Začnu příběhem z praxe. Obrátil se na mně klient, že jeho tchán odchází...