Postarám se o to, abyste byli
pro své zákazníky dohledatelní a důvěryhodní
Svěřte mi do péče tvorbu a rozvoj svého webu i e-shopu. Pomůžu vám růst.
Z vlastního podnikání a díky spolupráci se stovkami klientů vím, co funguje a co ne. Málokdy končí mé zakázky na tvorbu e-shopu nebo webu jen u jeho vytvoření. Pomáhám klientům pak také s jejich rozběhnutím a následným marketingem.
Umím srozumitelně představit současné možnosti marketingu na internetu a vybrat ty nejvhodnější pro váš projekt. Společně zmapujeme cestu nového zákazníka, nastavíme marketingové cíle a vybereme správné komunikační kanály. Pracuju efektivně. Není mým cílem utratit vám co nejvíc peněz.
Mnoho podnikatelů má po letech ve svém oboru už profesní slepotu. Mnohdy dělají i spoustu let ze setrvačnosti dokola ty stejné marketingové aktivity – a třeba už ani neví proč.
Díky nezaujatému pohledu zvenčí vám mohu poskytnout zpětnou vazbu a přinést inspiraci k vylepšení. Za dobu svého podnikání jsem si vytvořil síť spolehlivých kolegů na které se můžu obrátit s úkoly, které přímo nedělám. Ať už je to SEO nebo PPC reklamy. Vím co je potřeba udělat, spoustu toho umím sám a na zbytek znám lidi, kteří nám s tím pomohou.
Pomohu najít cestu
k vašim zákazníkům
Dobře se orientuji
v džungli digitálního světa
Jsem samostatný
nemusíte mně hlídat
Co neumím, deleguji
ověřeným kolegům
Vše měřím a vyhodnocuji
abychom měli zpětnou vazbu
Férová spolupráce
a win-win je mým cílem

Poznámka: Jsou i věci, se kterými vám nepomohu. Nechci pracovat na projektech, které jsou nemorální, neetické, politické, ezoterické nebo jakkoliv náboženské.
Martin Rakušan
provozovatel e-shopu s granulemi pro psy, krmivy pro kočky a chovatelskými potřebami
S Honzou spolupracuji již přes 3 roky a za tu dobu si dovolím říct, že kromě obchodních partnerů se z nás stali i přátelé. Honza se podílí na všech mých projektech ať už ze strany tvorby webových stránek, grafických návrhů, reklamních materiálů nebo marketingových konzultací. Vždy perfektně reaguje, je ochoten se se mnou potkat i osobně, zkonzultovat mé nápady a dát tomu jasný směr a strategii. Oceňuji především to, že i když jsem pro něho spíše menší a nezajímavý zákazník, je vůči mě loajální, vždy jsme schopni individuálně se domluvit na ceně a je tu pro mě vždy, když potřebuji. Pokud hledáte dlouhodobého partnera pro správu webů a marketingových strategií, už nemusíte.
Více doporučení spokojených zákazníků si můžete přečíst v sekci Reference.
Máte zájem o spolupráci? Napište mi.
Nejnovější články o marketingu
Data jako klíč k úspěšnému marketingu
Toto téma asi není moc sexy, ale je důležité. A podceňované. Alespoň v mém okolí. Mnoho lidí se věnuje rozvoji stránek, práci se sociálními sítěmi, mají spuštěné reklamy a vymýšlí další a další aktivity na internetu i mimo něj, ale nijak je nevyhodnocují. Dělají to...
Online chaos: Jak udržet aktuálnost a přehlednost webu a dalších komunikačních kanálů
Často se setkávám s tím, že když mě zákazníci přizvou jako externího markeťáka, abych jim pomohl sjednotit jejich aktivity na internetu, celá vnější prezentace firmy už neodpovídá tomu, co aktuálně dělají. Prostě se jim to všechno časem nějak vymklo z ruky a to, co...
Kdo je vašim zákazníkem? Rozdíl mezi B2B a B2C (a co to znamená).
Když začínám spolupráci s novým klientem, zajímám se o to, jak má postavené své podnikání, jaké produkty nebo služby nabízí a hlavně komu. Kdo je jeho zákazník. Ono totiž při plánování marketingu - a to nejen na internetu - hraje důležitou roli, jestli cílíte na...