Rozhovor v Elektrika.TV

18. 3. 2016Rozhovory a články

Svou premiéru před kamerami jsem absolvoval 18.3.2016, kdy jsem přijal pozvání na rozhovor v Elektrika.TV při živém vysílání z Amper fora 2016. S moderátorkou Lucií Polačkovou jsme si povídali na téma Marketing a webové stránky pro podnikatele.


Obsah ve zkratce:

  • V čem v marketingu podnikatelé často chybují?
    V tom, že při zadávání tvorby marketingových materiálů řeší pouze estetiku a opomíjejí zacílení, měřitelnost, volbu správných komunikačních kanálů a jednotnost celkové propagace.
  • Proč je důležité poznat své zákazníky?
    Abychom byli schopni je smysluplně a úspěšně oslovovat.
  • Jaký je postup přípravy marketingové kampaně?
    Definice cíle kampaně, cílového publika, stanovení kritérií a metodiky vyhodnocení, volba komunikačních kanálů a vlastní tvorba.
  • Jak by se mělo přistupovat k tvorbě webových stránek?
    Ujasnit si co od nich očekáváme, kolik jim budeme moci věnovat času a pro koho je tvoříme. Tvorba obsahu a grafiky přichází až pak.
  • Jaký má být obsah webových stránek?
    Atraktivní, užitečný, přínosný. Měl by pomáhat řešit lidem jejich problémy a budovat dobré jméno firmy.
  • Je lepší podnikat pod vlastním jménem nebo obchodní značkou?
    Jak pro koho. Prodávám-li svou práci, je lepší budovat vlastní jméno. Pokud prodávám práci více lidí nebo tvořím další produkty kde chci pracovat s názvem, je lepší obchodní značka.
  • Měření a vyhodnocování kampaní.
    Jakoukoliv aktivitu je nutné vyhodnocovat a měřit. V on-line světě je to obzvláště snadné, v prostředí mimo internet existuje spousta nástrojů, díky kterým to lze také.

Jmenuji se Jan Barbořík a jsem marketér s duší grafika.

Specializuji se na marketing pro živnostníky, malé a střední firmy.

Mám dvanáctileté zkušenosti s tvorbou webových stránek na světově nejrozšířenějším systému WordPress, který také školím.

Druhou mou specializací je tvorba e-shopů na Shoptetu a školení práce s ním.

Grafikou a marketingem se živím od roku 2006. Navrhuji a pomáhám realizovat marketingové strategie pro živnostníky, malé a střední firmy. 

Nejsem teoretik, vše aplikuji také na vlastní úspěšné projekty.

WordPress • Shoptet • Marketing

Share This