Příručka marketéra – Krizová komunikace je také marketing

14. 6. 2016Rozhovory a články

Dnes vyšel můj první článek na portálu TyInternety.cz, který by měl čtenářům přinést užitečné tipy na to, jak lze předejít zbytečným následkům při řešení krizové situace na sociálních sítích a jak se lze na tyto situace připravit. Nedorozumění či chyby se stávají – jsme lidé. Jejich důsledky se ale liší podle toho, jak se k nim postavíme.

Číst článek: http://www.tyinternety.cz/prirucka-marketera/prirucka-marketera-krizova-komunikace-je-take-marketing/

Článek je aktualizováním příspěvku Krizová komunikace je také marketing z tohoto blogu.

Jmenuji se Jan Barbořík a jsem marketér s duší grafika.

Specializuji se na marketing pro živnostníky, malé a střední firmy.

Mám dvanáctileté zkušenosti s tvorbou webových stránek na světově nejrozšířenějším systému WordPress, který také školím.

Druhou mou specializací je tvorba e-shopů na Shoptetu a školení práce s ním.

Grafikou a marketingem se živím od roku 2006. Navrhuji a pomáhám realizovat marketingové strategie pro živnostníky, malé a střední firmy. 

Nejsem teoretik, vše aplikuji také na vlastní úspěšné projekty.

WordPress • Shoptet • Marketing

Share This
Začít chat
Chcete se zeptat?
👋 Dobrý den, máte rychlý dotaz? Sem s ním. Jinak bude snazší si zavolat. 📲 V pracovní dny od 8 do 17 hodin.
Powered by