Příručka marketéra – Krizová komunikace je také marketing

14. 6. 2016Ostatní

Dnes vyšel můj první článek na portálu TyInternety.cz, který by měl čtenářům přinést užitečné tipy na to, jak lze předejít zbytečným následkům při řešení krizové situace na sociálních sítích a jak se lze na tyto situace připravit. Nedorozumění či chyby se stávají – jsme lidé. Jejich důsledky se ale liší podle toho, jak se k nim postavíme.

Číst článek: http://www.tyinternety.cz/prirucka-marketera/prirucka-marketera-krizova-komunikace-je-take-marketing/

Článek je aktualizováním příspěvku Krizová komunikace je také marketing z tohoto blogu.

Začít chat
Chcete se zeptat?
👋 Dobrý den, máte rychlý dotaz? Sem s ním. Jinak bude snazší si zavolat. 📲 V pracovní dny od 8 do 17 hodin.
Powered by