Petr Pištělák – The Profitbooster Method: A guide to build and grow any business

31. 1. 2017Jak na marketing

Měl jsem tu čest, být pozván na evropský křest knížky The Profitbooster Method: A guide to build and grow any business, kterou napsal Petr Pištělák ze společnosti Profit Booster. Neváhal jsem ani vteřinu a využil této výjimečné nabídky.

Kmotry knihy se staly přední osobnosti českého businessu: Taťána Le Moigne, Evžen Hart a Richard Hunt. Zcela v duchu jejich (níže citovaných) hodnocení působila kniha i na mně.

Popisuje přístup a vlastní metodiku, s jakou Profit Booster pracuje se svými klienty. Je pragmaticky psaná, jde k jádru věci, je postavená na faktech a dvacetileté zkušenosti autora z nejvyšších pater businessu. Předkládané rady a informace jsou snadno aplikovatelné do praxe – nezávisle na oboru podnikání.

Svou jednoduchostí a přímočarostí se hned zařadila mezi nejhodnotnější knihy mé knihovny. Prostě “must have” nejen pro marketéry. Je psaná anglicky.

Co o knize říkají její kmotři?

“Metody Profit Boosteru jsou velmi jednoduché. Míří přímo k vyšším tržbám a zisku.”
Taťána Le Moigne, ředitelka české a slovenské pobočky společnosti Google

 

“Jak říká staré přísloví, pokud nevíte, kam jdete, dostanete se tam jakoukoliv cestou. Tato kniha vám pomůže zjistit kam jít a jak se tam dostat. Povinné čtení pro všechny klienty před tím, než osloví komunikační agentury.”
Evžen Hart, bývalý ředitel Ogilvy Group Czech Republic

 

“Svět se zdá být nasycen knihami přinášejícími vizionářské pohledy na to, jak ‘digitální technologie’ všechno změnily. Tato kniha je připomínkou toho, že principy marketingu jsou univerzální a nadčasové.”
Richard Hunt, manažer a hledač marketingových talentů CEE

 

Kde se dá koupit?

Knihu si můžete koupit na Amazon.co.uk.

Několik fotek ze křtu

 

Jmenuji se Jan Barbořík a jsem marketér s duší grafika.

Specializuji se na marketing pro živnostníky, malé a střední firmy.

Mám dvanáctileté zkušenosti s tvorbou webových stránek na světově nejrozšířenějším systému WordPress, který také školím.

Druhou mou specializací je tvorba e-shopů na Shoptetu a školení práce s ním.

Grafikou a marketingem se živím od roku 2006. Navrhuji a pomáhám realizovat marketingové strategie pro živnostníky, malé a střední firmy. 

Nejsem teoretik, vše aplikuji také na vlastní úspěšné projekty.

WordPress • Shoptet • Marketing

Share This
Začít chat
Chcete se zeptat?
👋 Dobrý den, máte rychlý dotaz? Sem s ním. Jinak bude snazší si zavolat. 📲 V pracovní dny od 8 do 17 hodin.