Organizace práce v roce 2018

8. 1. 2018Podnikání na volné noze

Jednu z největších výzev podnikání na volné noze je pro mě organizace času a pracovních úkolů. Jak průběžně komunikovat s klienty a zároveň pracovat na zakázkách a odevzdávat je v dohodnutých termínech.

S narůstajícím objemem práce vnímám potřebu zásadnějšího kroku v této oblasti. Proto jsem se rozhodl to od začátku roku 2018 zkusit následovně:

  1. Dopoledne jsem na příjmu a reaguji obratem
    Menším úkolům, vyřizování e-mailů a další administrativě vyhrazuji dopoledne, budu pro Vás na telefonu. Drobnější věci vyřešíme obratem, náročnější naplánuji.
  2. Odpoledne vyhrazené větším úkolům a schůzkám
    U větších zakázek je potřeba času více – a ten je nutno plánovat. Vyhradím-li si odpoledne na plánovatelné úkoly a schůzky, lépe tak odhadnu a snadněji dodržím termíny odevzdání práce.
    U úkolů náročnějších na koncentraci vypnu telefon – nemějte mi to za zlé, zavolám zpět. 

Věřím, že toto opatření mi pomůže k lepší efektivitě práce a většímu klidu na její dobré odvedení.

Jmenuji se Jan Barbořík a jsem marketér s duší grafika.

Specializuji se na marketing pro živnostníky, malé a střední firmy.

Mám dvanáctileté zkušenosti s tvorbou webových stránek na světově nejrozšířenějším systému WordPress, který také školím.

Druhou mou specializací je tvorba e-shopů na Shoptetu a školení práce s ním.

Grafikou a marketingem se živím od roku 2006. Navrhuji a pomáhám realizovat marketingové strategie pro živnostníky, malé a střední firmy. 

Nejsem teoretik, vše aplikuji také na vlastní úspěšné projekty.

WordPress • Shoptet • Marketing

Share This