Dalších 10 zajímavých knih

29. 2. 2016Jak na marketing

Přináším opět po čase krátký přehled zajímavých knih, které jsem v poslední době přečetl. Aktuálně na mne čekají kniha Telling Lies od Paula Ekmana a (delší dobu odkládaná) kniha Prioritizing Web Usability od Jakoba Nielsena a Hoa Lorangera.

Knihy o marketingu a reklamě

inbound1

Brian Halligan
Inbound Marketing, Revised and Updated: Attract, Engage, and Delight Customers Online

inb

Rand Fishkin, Thomas Hogenhaven
Inbound Marketing and SEO: Insights from the Moz Blog

guerilla

Jay Conrad Levinson
Guerilla marketing

fialova

Seth Godin
Fialová kráva – Marketing konečně jinak!

psych-reklamy

Jitka Vysekalová a kolektiv
Psychologie reklamy

Vzdělávání, komunikace a podnikání

vzdelavejte-se

Dale J. Stephens
Vzdělávejte se po svém

cerna-labut

Nassim Nicholas Taleb
Černá labuť

ukaz-co-delas

Austin Kleon
Ukaž co děláš

nejez-sam

Keith Ferrazzi
Nikdy nejez sám

emoce

Paul Ekman
Odhalené emoce

Jmenuji se Jan Barbořík a jsem marketér s duší grafika.

Specializuji se na marketing pro živnostníky, malé a střední firmy.

Mám dvanáctileté zkušenosti s tvorbou webových stránek na světově nejrozšířenějším systému WordPress, který také školím.

Druhou mou specializací je tvorba e-shopů na Shoptetu a školení práce s ním.

Grafikou a marketingem se živím od roku 2006. Navrhuji a pomáhám realizovat marketingové strategie pro živnostníky, malé a střední firmy. 

Nejsem teoretik, vše aplikuji také na vlastní úspěšné projekty.

WordPress • Shoptet • Marketing

Share This
Začít chat
Chcete se zeptat?
👋 Dobrý den, máte rychlý dotaz? Sem s ním. Jinak bude snazší si zavolat. 📲 V pracovní dny od 8 do 17 hodin.