Chtějte více než logo!

9. 3. 2013Grafika, Marketing a reklama

Firemní logo

Logo je základní vizuální prvek Vaš firmy. Na jeho tvorbu je potřeba klást vysoké nároky. Bude vás doprovázet mnoho let Vašeho podnikání. Změna loga se děje velmi zřídka a většinou doprovází změny ve firmě (vstup nového vlastníka, rozšíření či změnu oboru činnosti atp.). Tím spíše byste měli být s logem, které si necháte vytvořit spokojení a výsledek by měl být kvalitní.

Jaké by mělo být správně vytvořené logo?

  • čitelné – aby nebylo potřeba luštit název firmy
  • srozumitelné – aby bylo patrné co znamenají piktogramy
  • estetické
  • funkční – logo musí vypadat dobře a být použitelné nejen na tiskovinách, nebo webu, ale také např. na polepech aut, provozovny, razítkách, na reklamních předmětech, pracovních oděvech, v malých i velkých rozměrech (musí být zpracována barevná, černobílá a inverzní varianta a varianta v odstínech šedé)
  • definované základní parametry – předepsaná barevnost a ochranná zóna

Nepotřebujete víc než “jen logo”?

K vytvořenému logu je velmi vhodné nechat vytvořit logomanuál. Ten definuje správné použití loga, firemní barvy a používaná písma.

Základní logomanuál obsahuje

  • základní barevnou variantu loga
  • jednobarevnou-černou variantu
  • logo v odstínech šedé
  • logo negativní
  • definici použití loga na různých pozadích
  • definici ochranné zóny loga
  • specifikaci použitých barev v několika barevných modelech
  • použité fonty pro základní použití (dopisy, emaily atp) a marketingové použití (letáky, reklama)

Logomanuál může být libovolně rozšiřován o definici podoby firemních tiskovin jako jsou vizitky, hlavičkové papíry, faktury, jmenovky, patičky do emailů, polepy aut, branding provozoven atp. Jeho rozsah je dán individuálními požadavky a lze jej průběžně doplňovat o další používané prvky. Vytváří tak jednotný vizuální styl firmy.

Začít chat
Chcete se zeptat?
👋 Dobrý den, máte rychlý dotaz? Sem s ním. Jinak bude snazší si zavolat. 📲 V pracovní dny od 8 do 17 hodin.
Powered by